پرسش های متداول :

راه ارتباط با نودایران در صورت وجود مشکل و یا سوال در هر مرحله از خرید لایسنس به چه صورت است ؟

ابتدا در زمانی که وارد پنل کاربری خود می باشید ، از منوی پشتیبانی >> ورود به حساب کاربری >> درخواست پشتیبانی را انتخاب می نمایید ، سوال و یا مشکل خود را مطرح نمایید :

لطفاً در جهت پاسخگویی بهتر به مسائل زیر توجه بفرمایید:

  • سوالات - مشکلاتی که به یک موضوع مربوط میشوند را در یک درخواست پشتیبانی پیگیر باشید و چند درخواست برای یک موضوع باز نکنید.
  • قبل از ارسال درخواست بخش آموزش سایت را مشاهده کنید، ممکن است جواب سوال شما موجود باشد و با سرعت بیشتری بتوانید مشکل را حل کنید.
  • در زمان وجود مشکلات عمومی نودایران  از طریق بخش اخبار اطلاعات دقیق ارائه میکند و نیازی به ارسال درخواست نیست.
  • لطفاً برای بررسی و رفع مشکلات احتمالی صبور باشید بررسی و رفع مشکلات در برخی موارد زمان گیر است.
  • تیم پشتیبانی نودایران به صورت 24 ساعته در هفت روز هفته (حتی ایام تعطیل)  از طریق  تیکت پاسخگو خواهد بود.
نحوه نصب پس از خرید آنتی ویروس نود32 به چه صورت است ؟
آخرین نسخه نرم افزارها را از کجا دریافت کنم؟
چگونه متوجه شوم کامپیوتر من 64 بیتی است یا 32 بیتی ؟
لایسنس آنتی ویروس ESET خود را گم کرده ام چگونه می توانم آن را بدست آورم ؟

طراحی و بهینه سازی اسپارک

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به مجموعه شبکه فناوری اطلاعات اسپارک است